Borang Pelanggan

Nama
Nama Ibu
Tarikh Lahir
Alamat Rumah Yang di Diami
Nombor Handphone
e-mail address
Jenis Rawatan/Penyakit
Akad: Saya……………………………………………………..dengan ikhlas hati, redho dan sejujurnya memberi izin kepada Tok Bayan untuk membantu saya merawat penyakit yang saya nyatakan. Sesungguhnya kita memohon pertolongan hanya dari Allah Al(S)Somaad serta berTawakkal kepadaNya. Sepanjang pengubatan saya akan tetap mematuhi setiap petua yang telah Tok Bayan tetapkan tanpa syak, waham dan prasangka buruk terhadap kaedah dan khidmat yang Tok Bayan berikan(Sila CnP kedalam kotak respon)

Click here to create your own form.

BORANG PELANGGAN


BORANG DAFTAR PELANGGAN


 

Tok hanya berikhtiar dan berdoa hanya kepada Allah AlA'laa semata-mata dalam memohon pertolongan. E-mail Tok untuk temujanji, InsyaAllah semuanya akan Tok usahakan dengan memohonagar Allah memakbulkan segala permintaan kita semua.

 

SertakanNama:
Nama Ibu:
Tarikh Lahir:
Alamat rumah yang di diami:
No Handphone:
e-mail:
Jenis Rawatan/Penyakit:
Akad.
Saya……………………………………………………..dengan ikhlas hati, redho dan sejujurnya memberi izin kepada Tok Bayan untuk membantu saya merawat penyakit yang saya nyatakan. Sesungguhnya kita memohon pertolongan hanya dari Allah Al(S)Somaad serta berTawakkal kepadaNya. Sepanjang pengubatan saya akan tetap mematuhi setiap petua yang telah Tok Bayan tetapkan tanpa syak, waham dan prasangka buruk terhadap kaedah dan khidmat yang Tok Bayan berikan

 


 

 
Template designed by Link Sukses

[tutup]